En del människor tror att hålla ut gör en stark, men ibland är det bara att släppa taget - Johann Wolfgang von goethe

Vad jag tänker på dig. Jag tänker på dig så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det har gått sex månader, jag har talat med en psykolog, tre kuratorer, familj, vänner. För att inte tala om hur mycket jag har talat med mig själv. Hur länge ska det här pågå? Inte bara tänker jag på dig, jag ser dig hela tiden. Du finns här, du lever i denna värld. Samtidigt som jag inte vet vad jag vill, vill jag bara springa in i din famn. Jag vill att du ska krama mig, berätta att allt detta är över, föralltid och att allt kommer lösa sig och bli bra. Snälla, säg det bara. Få ur mig dess känslor. Dessa tankar. Jag vill inte stampa på samma plats i livet.

Lars Winnerbäck - Stackars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0