när livet känns bra igen. fett bra.

I mörkret i gullmars möter jag din blick, jag går fram. Vi pratar, och även om jag är nervös ocg spänd flyter samtalet på. JAG GJORDE SLUT MED MINA ANGREPPSTANKAR GENTEMOT DIG. Med allt som hade med dig att göra. Det som räckte var att jag insåg, du är bara en människa. Och nu upplever jag ovillkorlig glädje och kärlek gentemot mina älskade. Det känns ofattbart bra, detta är dagen som jag har väntat på. igårkväll sa jag till mig själv "jag vill träffa..imorgon" och på ett vips gjorde jag det.Nu är du försvunnen ur mitt sinne. Jag kommer inte sakna dig.


Kommentarer
Postat av: FEBBS

du är underbar, du är bäst du är bäst av alla i hela världen förstå det.



2011-02-04 @ 15:40:30
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0