19 Februari 2011

Kära vänner, dagen har varit lång och jag vet knappast vart jag sak börja. Under morgonen tog jag en promenad på tio minuter för att sedan komma hem i värmen och äta frukost och lyssna på musik i sisådär två timmar. Jag åkte och jag jobbade och för en timma sedan kom jag in genom ytterdörren. Det känns bra, nästan som att jag påbörjar någonting alldeles alldeles nytt. En ny väg i mitt liv som Anna. Idag var jag förskyld och fick huvudvärk (OJ VAD INTRESSANT, SKRIV EN BOK), men efter en Ipren som Vanessa på jobbet gav mig, sa att jag skulle hamna i himmelriket!!, blev det omedvetet bättre. NU: äta kladdkaka och kolla på film. 

HA DET GOOOTt FOLKET!!!


Mina små (eller stora) älsklingar är otaggae- DET ÄR BARA JAG SOM  ÄR TAGGAD!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0